Vad ska jag göra nu?


Myran - Det var fan ingen hit att vara så bakis, tro mig. Hahaha. Så var du glad över att slippa det!

Ottilia - Kunde tro att du får festivalkänsla, hehe. Vi kan ha festival där i skogen? ;) Skit i den där ordentliga fyllan så du slipper bli så bakis som jag var, hah.

Jasas - Vi har bara hunnit med mini dejter än så länge, snyft.

Malin - Jag är allas Idol. :P
 
Jenni - Jag ska anta din utmaning alldeles strax! :)


Jag var uppe innan tuppen och jobbade på dem vanliga ställena sen så skulle vi till Unnaryd men det blev inget med det städet eftersom hon var sjuk så det blev en jävla rast mellan 7.30 och 11. Så jag åkte hem så länge och har varit ute med Vofflan, diskat, plockat här och hunnit med att somna till i soffan med. Haha så typiskt mig.
Men nu slapp jag visst att komma tillbaka till Hylte för det sista jobbet som Celine ska ta istället. Gött det!
Det första jag tänkte var: Vad ska jag göra nu?

Jag är lite sugen på att pyssla så kanske att jag sätter mig och gör mina julkort. Har köpt såna där färdiga set med massa små pärlor, paljetter och gud vet allt så det kan nog bli både pilligt och skoj. Men det hade varit klart roligare om man hade varit två. Men så är det ju alltid. Kanske fotar dem sen så ni får se.. eller inte för en del av er kommer ju få ett kort kom jag på. Hehe!

Ska nog rensa lite i skåpen i köket kanske, om nu lusten finns kvar efter Hem till Gården. För det måste jag ju bara se!
Har missat massa avsnitt nu när vi jobbat så långa dagar. Men det är ju det som är så bra med det programmet att det gör inget om man missar för man kommer snabbt in i det igen. Jag har även börjat titta på Glamour ibland. Fattar ni? Jag har blivit en kärring! Oh my!

Nu ska jag in en runda på mitt kära Jotex !

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha.... kärring !!!! :D

2008-12-03 @ 16:05:31
Postat av: Jenni

Så skojigt med julkorten, jag ska också köpa mig nåt sånt sen :) Haha, kärring ;)

2008-12-03 @ 21:14:17
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas

Hem till gården är OKEJ, men seriöst GLAMOUR?! Hoppas vi får julkort (men det vet jag att vi kommer få) för det kommer ni få!!!!!! :D

2008-12-04 @ 19:26:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback