Åska!



Fy satan vad det har varit hett idag, jag var ju nästan lika svettig efter duschen som före. Haha.
Har varit hemma hos min kusin en liten stund och då satt vi ute i den stekande solen så svetten bara lackade.
Blev visst lite röd i fejjan men det gör inget för det blir ju mer åt det bruna hållet sen.
Nu håller gubben på att spola av Rhoxies rumpa för hon luktar apa nu när hon löper. Det är ingen idé att ha på henne nåt tikskydd för då river hon bara väck det till slut ändå och som tur är så är hon väldigt duktig på att göra rent efter sig.
Nu mullrar det lite här ute så kanske att det blir lite åska ändå, dem sa nåt om det på nyheterna i förrgår.




Första veckan på gubbens semester har snart gått och vi har inte gjort ett skit, hehe. Men det är ju rätt gött det med ibland. I nästa vecka så ska vi kanske till Ikea och köpa 2 hyllor till badrummet. Men det hänger på vädret för det är inte kul att åka iväg i en sån här hetta i alla fall. Då kommer man ju fastna i skinnsätena i bilen.
Vad gör ni på er semester?



Kommentarer
Postat av: Linda

jag håller med dig... jag ska vara hemma hela semestern och vänta på er så vi kan dra till Liseberg :D

2008-07-08 @ 13:40:03
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback