Jobbat!



Jaha så i morse gick jag upp kl 4 och ställde mig i duschen, var inga problem alls att gå upp och det är ju gött.
Kom snabbt in i dem vanliga rutinerna så det gick som en dans att städa och putsa fönster idag, haha. Jag hade skoj till och med, men i morgon kommer det att bli värre och en mycket längre dag. Då kommer det väl kännas att man lever!
Lis var så himla gullig och bjöd både mig och Sofie på frukostbuffè på ett hotell/krog, vadå mumma!! :P

Gubben har varit så duktig och städat här hemma idag, hihi. Nu ska jag sätta mig i soffan och titta lite på tv innan jag ska diska upp disken sen middagen.

Ha det great!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad gott med sån frulle, mums! Du kan hälsa Lis förresten att vi städar själva, Böna tog spisen idag så nu känns det ganska lugnt. Haha. Kraam

2008-07-01 @ 19:39:09
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Låter gött å jobba.. Fasen vilken bra karl du har hittat!! Städar å donar, sånt gillar jag.. :-)

2008-07-01 @ 22:25:51
Postat av: Linda

åh en sån frulle e ju inte helt fel

2008-07-08 @ 13:34:15
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback