Kalas!



Om lite mindre än 3 timmar så är vi hemma hos min far på kalas, eller kalas är kanske fel ord. Hehe..
Tror bara det blir jag, Gert, pappa och Karin. Eventuellt att min farmor kommer vara där med :)
Och så vofflorna då förstås, hihi. Ska bli kul att se om dem kommer överens direkt för det var ett bra tag sen dem träffades nu. Men jag hoppas på det bästa så dem får leka och springa av sig båda två. Jävlar vilken energi och fart Rhoxie brukar få när hon leker med honom. Dem är så söta ^^
Han springer efter henne vart hon är går och så brukar han buffa med nosen på och i hennes öron, haha.
Idag har vi spolat av henne med vattenslangen och så schamponerade vi henne med för att få bort alla lukter sen hon löpte. Annars kommer ju Gossen bli alldeles salig. Haha.

Hittade en fin och lättskött växt till far min!



Ett matchande kort till med såklart!



Kommentarer
Postat av: Linda

åh sicken tuff växt !!

2008-08-04 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback