Yves Rocher!



Pms'en är nog lite lindrigare idag verkar det som än så länge och tur är väl det. Både för mig själv och resten av familjen, haha. Gubben har precis åkt iväg med sin mamma och syskon, dem ska till Byholma där deras farbröder bor.
Och jag sitter här och filosiferar med Linda (Gbg) på msn om drömmars betydelse. Hon bara drömmer snusk den och det ska betyda att hon har ett livligt nöjesliv och vänta. HAHA!

Jaha vad ska jag göra idag då.. hm. Jag har ju en disk som väntar så fint på mig så den ska jag väl ta hand om sen är det tänkt och så måste man laga middag med men det får vänta tills gubben kommer hem.
Vårt paket från Yves Rocher kom idag med så det måste vi ju hämta ut ikväll. Wiiiho!
I love deras produkter. Jag har verkligen hittat mitt drömpuder där och det tänker jag fortsätta att använda nu. Det fungerar skitbra för min hy så varför sluta med det märket. Jag är så nyfiken på parfymen jag beställde denna gången.
Man fick 4 st lite dyrare och lyxigare produkter för 349 kr.. så jag tog en parfym, en underlagskräm, ett skitbra täckstift och så fick gubben ett rakvatten som är av samma märke som hans parfym.
Jaja nog tjatat om det nu. Jag får ju återkomma om det sen efter vi hämtat ut det och testat det.

Nu ska jag nog sätta på en liten skvätt kaffe och fortsätta tjöta med Linda :D

Kommentarer
Postat av: Linda

japp jag har ett nöjesliv... hahaha... va det nu ska betyda haha

2008-07-14 @ 15:01:07
Postat av: Hanna

Skoj med paket =)

2008-07-14 @ 20:58:57
Postat av: Ottilia

Ååhhh.. Paket va roooligt!! ;-P

2008-07-15 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback