Helgen!



Nu är snart denna helgen över och det gör inte mig nåt alls. Äntligen har min älskade gubbe semester och jag tycker ju att han är äckligt förtjänt av den så som han jobbat och jobbat över.
Precis som förra sommaren då han hade semester så verkar det vara min tur att få jobba. Wiiii :D
Jag ska till att börja med jobba på tisdag och onsdag i nästa vecka sen lär det väl bli mer och mer.
Ser faktiskt fram emot det väldigt mycket, nu är det nog med att sitta hemma på röva och jäsa..
Jag mår ju så mycket bättre av att ha nåt att göra (vem gör inte det) och jag känner redan hur mycket bättre jag kommer att må. Visst kommer det bli jobbigt dem 2 dagarna eftersom det är en jätte omvändning mot mitt nuvarande liv.
Har ju faktiskt inte jobbat sen i augusti förra året kom jag på nu när jag tänkte efter.

Idag är min gubbe ute hos sina farbröder i Byholma, tycker det är bra att han och resten av syskonen håller kontakten så bra med dem även sen deras fars död. Vet att det betyder mycket för alla berörda.
Nu är han visst på väg hem står det i ett sms, hihi. Håller på med maten här nu så den kommer vara färdig precis lagom tills han kommer hem. Kan ju inte bli bättre...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad bra att du får jobb att göra! Förstår att du är sugen på att komma igång på det planet också.



Tänk så lika Björn och Gert är (på fler plan menar jag) - båda har ju förlorat sina pappor.. jättebra att syskonen fortsätter med kontakt <3

2008-06-29 @ 19:12:24
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Ååå.. jobb.. Kanon juhe!!!! Nu blev jag grymt nyfiken på va du ska jobba.. Var?? ;-P

2008-06-30 @ 21:29:31
Postat av: Linda

Gött o jobba lite... jag själv e ju rätt less på att ha sommalov

2008-07-01 @ 13:15:48
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback