Jobbigt!



Det är väldigt jobbigt detta med Rhoxie för hon slappnar inte av i mer än 10 minuter åt gången, om ens det.
Antar att det kliar som attans på henne så hon knappt vet var hon ska ta vägen.. har fått ta på henne kragen nu.
Jag stod i duschen innan och då hade hon inte kragen på sig och rätt som det var så började hon springa fram och tillbaka här och så klöktes hos en massa, tills sist kom det upp spya.
Jag misstänker att hon fått i sig lite salva och att detta var en reaktion på det. Det ska inte vara någon fara om dem råkar få i sig lite men det är ju såklart inte bra heller. Tycker så synd om min Voffla.

Idag är jag inte fullt lika trött som igår men ändå inte pigg som man ska vara. Köpte allergi tabletter idag men tycker väl inte att dem börjat fungera så värst bra än. Hoppas på att det känns bättre i morgon i alla fall.
Tycker att det är skönt med detta svala vädret nu och hade mer än gärna viljat ha lite regn med.
Det ska kanske åska i morgon och jag säger bara hjälp. Jag hatar verkligen att vara själv när det åskar på kvällen.
På dagen är inte lika farligt för då känner jag mig säkrare på nåt konstigt vis. Haha.
Så typiskt att gubben ska ha sin eftermiddags vecka just när det ska åska!!

Kommentarer
Postat av: Ottliia

Ååå.. Hoppas hoppas hon blir bättre snabbt!! Inge kul å se på när ens älsklingar mår skit.. Gött mä lite åska, förstår dej till fullo mä de där med åskan på kvällen å natten.. Inge roooligt alls å va själv då juhe!

2008-06-10 @ 18:46:28
Postat av: frida

stackars lilla vovvsingentycka synd om

gillar du inte åska??jag ÄLSKAR oväder och tycker blixt o dunder är så faccinerande och mysigt...

2008-06-10 @ 21:52:23
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag kan hålla dig sällskap på msn om du vill (om vi vågar pga av blixt och dunder). Jag kan tycka det är mysigt men mindre kul att vara själv hemma. Hur tar Rossan det? Daizi bryr sig inte.

2008-06-10 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback