Libresse.se



Jag gick in på Libresse.se och tittade i min menskalender och jag ska ha pms från oc med måndag, haha.
Så nu vet ni det liksom :P
Gjorde även en del test, jag som älskar att göra det. Det finns hur många som helst!!!
Svaren stämde mycket väl.. till och med så väl så att jag blev förvånad!

Dem här gjorde jag:


Hur mycket vet du om dig själv?

Enhörningen

Du tror på människans inneboende godhet och att kärleken övervinner allt. Du är inte blyg, men du har inget behov av att stå i centrum. Du har lätt att få nya vänner, men ytliga bekantskaper är ingenting för dig. Äkta vänskap är det som räknas. Du är modigare än du tror.



Vilken sorts vän är du?


Ärliga du

Du är en riktig vän. Du är sanningsenlig både mot dig själv och mot dina vänner, även när det blir lite kärvare. Du är kanske, eller kanske inte, den mest populära personen, men du tycker alltid att du trivs med livet.



Vad ger dig den rätta sommar i stan - känslan?

Rännstensromantikern

En stad kan vara en rofylld plats att vara på. Det är lätt att försvinna bland alla människor. Caféer, parkbänkar eller din egen balkong är perfekta platser att bara sitta på och titta på det myllrande stadslivet. Gå till biblioteket, vandra omkring i en saluhall, läs en bok i parken eller sitt i två timmar och beundra en tavla på ett konstmuseum.


 





Gå in på sidan och göra massa tester ni med vetja!! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback