Rosévin!



Mm.. idag ska jag smutta på rosévin med massa isbitar i och så lite fruktsoda, kommer bli så gott.
Det är min nya passion här i livet, haha. Dricker faktiskt nästan aldrig sprit längre. Det ni!
Anso the groggfantast liksom. Ni som känner mig ni vet :P
Men det är bara för mig att inse att jag inte tål det längre eftersom jag alltid blir kanonfull när jag börjat intaga groggar.
Jag festar för sällan så antingen får jag festa järnet och få upp min tolerans nivå igen eller så får jag helt enkelt acceptera det. Vad väljer man? Visst är svaret självklart. I alla fall för dem flesta av oss.

                                           



Nu har gubben precis åkt till sin lillebror i Hylte och ska äta sill och nypotäter. Urk för sill. Lukta-gammal-gubbe-sill.
Jag nöjer mig med att grilla ikväll och äta nypärer till det med gräddfil och gräslök. Ska nog göra vitlöksdipp med för här ska det stinkas. Haha!!
Gubbens syrra med barn och sambo kommer och även hans andra lillebror med tjej. Trevligt trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback