Saturday!



Snart har denna tråkiga vecka gått till ända, så jävla gött. Gubben har jobbat 2 extra dagar så veckan känns så himla låååång. Uscha.
Men från och med måndag så har han semester i hela 5 veckor och det ska bli så underbart!
Då ska det bli en massa massa härliga promenader och jag längtar redan. Wiiiiho ;D


Idag ska vi hem till Lis och dricka lite kaffe där och så ska jag lämna hennes skivor som jag bränt ut till henne.
Absolute summer hits och Husvagnshits, hehe.
Sen efter det så ska jag hem till min kusin en stund, det var ett tag sen jag var där nu. Hon har fått en ny mobil och hon fattar ju ingenting så jag får visa henne hur man gör. Hahaha.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Vi pratade om att äta pizza med Helen och Johan ikväll men det beror ju på om gubben orkar det nu när han jobbat över idag med. Vi får se vad som faller oss in sen.
Nu ska jag diska!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh ska du få mysa med din gubbe i 5 veckor.. :)

2008-06-28 @ 13:24:41
Postat av: frida

åh härligt med 5 veckor!! ska ni åka någonstans??

vi ska oxå ha pizzakväll med några vänner :D

2008-06-28 @ 15:06:30
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Korv! Du har ju inte mailat dina uppgifter, ggrrr!

2008-06-28 @ 16:43:15
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Hääääärligt när ens älsklingar får va hemma å njuta av sommaren mä en.. ;-)

2008-06-30 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback