Sorry!



Gaah jag hatar min blogg!!  Varför syns inte rubriken i det senaste inlägget? Nån som vet? HJÄLP!!

Jag är så trött fortfarande och jag har knappt orkat sitta här i helgen, har mest bara varit inne en snabbis för att kolla läget. Jag vet nu varför jag är trött och det är för att jag fått pollenallergi, wiiiho. Not.
Har aldrig haft någon allergi innan så jag visste ju inte hur det skulle kännas, haha.
Men efter att ha läst om det så inser jag att jag tyvärr fått det och därav min enorma trötthet med.
I morgon är det jag som köper allergi tabletter!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

FAN vad läcker blogg :D

2008-06-09 @ 15:40:27
Postat av: Ottilia

Oj, fy för pollenallergi.. :-( Hoppas de hjälper mä medicin.. :-) Bra att du ä tillbaka iaf så jag har nåt spännande å läsa.. ;-P

2008-06-09 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback