Utmaning igen.



Du heter:
Ann-Sophie Thorén
När fyller du år: 27 februari.
Är du singel?: Nej jag är sambo.
Om fem månader: Så hoppas jag på att börja få julkänsla, haha.
Du samlar på:  Ingenting tror jag.
Gröna eller röda äpplen: Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Gubben eller Helen.
Gillar du golf:  Nej!!
Vilken tid gick du upp idag: Vid 10 tiden.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, haha.
Har du strumpor på dig nu: Ja det är ju kallt, brr.
Hur svarar du i telefon: Jag säger bara kort och gott "Hallå?"
Vad ska du göra ikväll: Jag ska titta på tv med gubben o voffi.
Vad ska du göra imorgon: Då ska jag till Halmstad på klubbmöte och kryddparty.
Var vill du bo när du blir stor:  Allt och lite till.
Är det okej att gråta:  Ja självklart!
När grät du senast: Igår när jag hackade lök, haha.
Vilken årstid tycker du bäst om: Allra bäst är våren med dem tre andra på andraplats.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja musik brukar jag ladda ner ibland.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Betala lån och shoppa!
Bär du glasögon eller linser:  Nej det behöver jag ej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  Absolut icke!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 9-1O.
Har du piercing: Tre st öronhål bara.
Vill du gifta dig:  Jag vet faktiskt inte.
Vill du ha barn: Ja i framtiden.
Solar du ofta: Nej verkligen inte. Jag blir bara rastlös av att ligga och sola.
Gillar du att dansa:  Nej.
Är du flygrädd: Oh yes!
Hur vig är du: Inte alls, haha.
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten!
Vilken är din favoritglass:  Magnum Colombia och Mayan Mystica.
Tror du på ett liv efter döden:  Ja det gör jag.
Tycker du om sushi: Nej det tror jag inte att jag gör.
Vad äter du helst när du ser på film: Ingenting alls.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck:  Mmm.
Är du morgon-eller kvällsmänniska: Både och.
Vilken ögonfärg har du: Blåa!
Vilka hårfärger har du haft: Ljusblont, orange (misslyckad färgning), mörkbrunt och ljusbrunt.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har ju hänt.
Biter du på naglarna: Nej fy vad äckligt.
Är du beroende av något: Ja tidningar!
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du:  Aldrig. Det är bara promenader som gäller för oss.
Senaste låt du hörde: Nån låt på radion.
Vad gör du på helgerna: Det som faller mig in, beror helt på humör.
Brukar du bädda sängen: Jodå.
Hur många timmar sover du på en natt: Allt mellan 5-9 timmar.
Senaste bok: Brunstkalendern skriven av Emma Hamberg.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Ja min gubbe,
Vad var det senaste du skrev på msn: "Oki" till Hanna.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i ett fint hus.
Vem kramande du senast: Gubbsi.
Saknar du någon nu: Jag saknar alltid min mormor.
Hur många lampor har du i ditt rum?: Ett på vardera nattduksbord och två i fönstret.
Vem ringde dig senast: Linda.M.
Vad är du allergisk mot: Pollen.
Var du glad igår: Ja det var jag nog.
Vad är din favoritfärg: Svart och vitt.
Sminkar du dig: Ja när jag känner för det så.
Hur ser ditt rum ut: Va?
Känner du dig värdelös: Nej..
Känner du någon som har tagit självmord: Ja.

NÄR DU SER DET HÄR HAR DU BLIVIT UTMANAD.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jösses... ja jag ska kopiera denna :s

2008-06-23 @ 14:02:06
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback