Yr!



Jag känner mig så snurrig och yr idag, hm. Ska hinka massa vatten för att se om det hjälper. Är det inte lite kvavt ute idag eller är det bara jag som inbillar mig?
Jag är så extremt väderkänslig och det kan faktiskt vara jobbigt ibland. Mitt humör påverkas mycket av vädret och det finns inget jag kan göra åt det, det har alltid varit så. Hm..

Jaha så är det midsommar i morgon då och det känns ingenting. Midsommar feelingen är som bortblåst liksom julstämningen o dylikt när det ska infinna sig. Tråkigt faktiskt!
Jag älskar annars såna här högtider då man kan planera stora fester/middagar med sina vänner och bekanta.
Jag fungerar som bäst under stress och press. I love it!
Men nu var det längesen jag fick planera nån rolig tillställning. Senast var nog fasen när jag bodde i Böjeryd.
Jag kan sakna den där känslan ibland.. gemenskapen och friheten av att bo lite avsides.
Jag är en sådan som måste få umgås med mina nära och kära regelbundet annars blir jag deppig.

Nej nu ska jag sluta tjöta!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sådär kände jag oxå innan men Nilma har ju ändrat på de.. Vet du, nu har jag skaffat en sån där blogg.. Behöver hjälp mä å fixa den snygg!! otta.blogg.se ;-P

2008-06-19 @ 14:21:28
Postat av: frida

är oxå väderkänslig...är det gassande sol så får jag lätt huvudvärk om jag inte dricker ordentligt.är det åska i luften är det samma sak

2008-06-19 @ 17:31:51
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: frida

jaa hon var söt..lilla valpen...lägger upp bilder om någon vecka då vi är hemma och jag har kamera sladden :D

2008-06-19 @ 20:56:13
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback