Högvarv

Ojoj idag går min hjärna tyvärr på högvarv, konstigt att det inte börjat ryka ur öronen än. Haha.
Tänker på allt o inget typ.. ekonomin, vänner, boende, sommaren, barn.. allt.
Men jag kommer dock inte fram till några svar.. inte än iaf.
När det gäller den ekonomiska biten så har vi hoppat ett halvt steg framåt men i nästa vecka får vi veta om det är ett helt steg. Återkommer om det..





Pratade idag om att vi kanske ska ta en tripp ut till min far i helgen så hans hund Gossen o vår "lilla" Rhoxie ska få leka. Det var längesen nu o Rhoxie behöver verkligen springa av sig rejält.
Hon har mest varit stilla o bara gått små promenader där hon gjort sina behov nu när hon varit dålig.
Även om hon varit pigg o viljat busa o gå längre så har vi inte gjort det denna gång. Sist så blev hon ju sämre direkt igen. Man lär sig av sina misstag säg..
Nu är hon iaf nästan som vanligt förutom lite rossel i halsen ibland.
Ibland så vandrar tankarna iväg rejält.. kan det vara en tumör? eller är det nåt fel på hjärtat? Suck.

Jag är nog fan världsbäst på att tänka ut såna där skräck scenarion, när det gäller allt oavsett det handlar om sjukdomar eller att man kan halka. Så sjukt o jobbigt med för den delen.
Det har nog med mitt jävla benbrott o göra, för det är sen dess jar blivit lite nojjig. Haha.That's me in a nötskal.

Idag vaknade jag av en jätte jätte jätteglad nyhet som dock inte rör mig men jag vaknade iaf o fick snabbt ett stort smajl på läpparna.
Tänker inte skriva vad det är förrän personerna i fråga gjort det officiellt. Så håll ut...
Rompenissen vet jag vad svamlar om :P
I'm so happy for you my friend :D

Nu blir det en kopp kaffe till o tjöt med Linda.P på msn. Inte helt fel...  

Baj baj!



Linda - vad blev du nyfiken på? Tell me baby, hähä.



18:20

Fy fan nu har det gått några timmar sen gubben åkte till worket. Tycker det går ganska sakta faktiskt.
Jag hatar att vara hemmafru aka. arbetslös!
Har diskat, tittat på Top Model, fixat o trixat här o på min hemsida o nu har jag precis bytt gardinerna i köket, hehe.
Vet inte om jag är 100 % nöjd men det beror nog mest på växterna, tycker inte dem passar sig i köket men dem får snällt stå där o se glada ut ett tag till. Sen ska dem få flytta till sovrummet för snart är det fasen time att kasta julstjärnorna eller?
Dem är fortfarande fina o så.. men nej dem ska bort!
Känns ju så där aktuella alltså.

Ska ut med Voffi nu o sen när vi kommer tillbaka så ska jag sätta upp nya tavlor o La kitchen. Ska bara se om jag finner några små spikar. Va fan jag måste ju ha en hammare med.


På återseende o baj baj!

Kommentarer
Postat av: Linda

va nu blev ju jag nyfiken ....

2008-03-19 @ 14:30:01
Postat av: Jasas

Tihi :D

2008-03-22 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback