Shoe's!

Yes så var det sen kväll o det är inte så jättelång tid kvar tills gubben kommer hem från jobbet.
Det är verkligen tråkigt när han jobbar eftermiddag, lååååångtråkigt.
Det optimala för min del (ego ego) är när han workar förmiddag för då får jag min morgonstund för mig själv o det älskar jag. Finns ingen bättre start på dagen än o gå upp ensam i lugn o ro, ut med voffi så hon får göra sina behov o sen in o brygga kaffe o bre en macka.
Sen så äter jag frukost antingen här framför datorn, framför tv'n eller så läser jag Hallandsposten samtidigt. Perfa!


                                                                     image7




Nu ikväll så har jag tittat på säsongens sista Roomservice inrednings freak som jag är.
Var nog första gången som jag bara tittade o tänkte fy fan vad fult!
Haha.
Har slötittat lite på Top Model nu med, har det på här i bakgrunden.. men det var ganska tradigt idag det med.

Fan jag hittar inte vår tejp, gaaah!
Jag som skulle sätta upp tavlorna ju.. suck. Måste tejpa fast korten i hörnen annars bara kanar dem ner sen o det är mindre snyggt.
Kom på att jag ju fick nya skor härom veckan men så var jag lite osäker på om jag skulle behålla dem eller ej.
Nu är det skitsamma för det är ändå försent för att lämna tilbaka eller byta dem.
Så jag ska med ett stort leende på läpparna slita ut dem i vår o sommar o jag ska le även om jag får skoskav, jag lovar!

                                                                            

Kommentarer
Postat av: Linda

ja nu får du fasen pina dig genom hela sommaren :D

2008-03-19 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback