Solsken

Fan vad solen ska skina jag bli ju deppig, haha. Inte för att den skiner utan för att jag inte har nåt att göra.
Känns ju alltid bättre att vara uttråkad när det regnar för då kan man iaf titta på tv utan att få ångest.
Men det går inte nu. Näääähädå.

Har fan inte gjort ett jävla jota idag mer än o lagat food. Det blev en god gryta med ris till, mumma.
Men nu börjar jag bli hungrig igen, det var änså fem timmar sen vi åt middag.
Ska nog ta ett knäckebröd o en kopp kaffe tror jag...
Det blir la sista koppen för sen är det svarta guldet slut. Jag gråter bara jag tänker på det ju...
o fattigare än kyrkråttor är vi med. Hur ska detta sluta ???

Pratade med min kära kusin innan.. ska kanske till henne på fredag o hälsa på. Vi får se.
Har inget mer o skriva just nu.

På återseende.

18:40

 Jaha nu har tiden rullat på lite iaf o det börjar mörkan ute. Mysigt värre eller..
Var ute med Vofflan för en liten stund sedan o fy satan så kallt det var redan. Blir nog ännu en kall natt med minusgrader. Vart tog våren vägen?

Jag tror vi har en ny mus här inne. FAN!
Jag som var så glad åt att Ingvar (den förra hette det) hade avlidit.. han pangade så fint i vår fälla. Hehe.
Skadeglad åt skadedjurs död !!!
Va fan kommer alla dessa äckliga varelser ifrån?!
Visst är dem söta o så men det är ju när dem är ute i naturen!

Åh vad jag är uttråkad idag. Helt jävla sanslöst ju.. o seg i kolan är jag med. Hade en bra dag igår o tydligen skulle jag ha en dålig idag då. Blir i morgon bra då?

Vet ni.. jag har inte ens bytt gardinerna idag. Haha. Så lat är jag idag :)
Har en disk som skriker efter mig.. men jag låtsas inte höra. Bara att stänga av öronen..
Jag ska ta den innan kvällen är slut jag lovar!

Fan att vi inte kommer iväg till Jönköping på årets första cruising. Jag som ville dit! :'(
Men men...

Baj baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback