Strålande vinterväder

Oj så nice vinterväder det är idag då, hihi. Me like it alot !!
Har varit ute med voffi o gubben på en långis i snön, båda behövde nog rastas ;)
Rossan hade mycket att nosa på i snön här.. har varit en hund o sprungit omkring o lämnat lite spår till henne.
Hon gick som en levande dammsugare, haha.

                               image14                                image15



Igår vaknade jag o var bakis skakis rantade till dasset o försökte krama den lite men det vill inte komma upp så mycket. Tur det.. hatar att spy.
Efter mycket vilande o lite äcklig pytt i panna så började det kännas liiite bättre.
Men shit så seg jag var hela dagen.
Så det blev lugnt igår faktiskt... vi skulle åkt till Jönköping ändå men jag vi tyckte båda att det var försent att åka upp där när klockan började närma sig 18 tiden.
Sitta i en bil o vara seg i kolan o frysa så långt bara för att sen cruisa runt lite o frysa häcken av sig o sen åka hem. Nej då kunde det kvitta.

Hade gärna åkt ner till Halmstad o festat med LInda.G o dem andra men så vart det inte heller.
Skit samma.. jag är ju iaf inte bakis idag o det tackar jag för.
Ska nog festa till det nästa helg ändå tror jag..  o när Linda.M kommer ner från Säter.

Nu ska jag börja med maten o sen blir det väl en tripp till tvättstugan igen. Suuuuuuck.


                                                                          Köttfärssås blir det :P




                                                                      image16

Kommentarer
Postat av: Jasas

Levande dammsugare :D Ja men det är verkligen så då de sniffar! Som värsta knarkarvovvsingarna!

2008-03-23 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback