ESC



Stort puuh säger jag nu ikväll. Min värk har lagt sig ganska så rejält nu o det är så skönt.
Köpte Naproxen som alltid fungerar bäst när jag har mensvärk, så gött att dem är receptfria nu för tiden.
Då vet jag ju att jag slipper ha för jädra ont imorn o det är jag glad för!

Sitter här nu med Eurovision Song Contest på i bakgrunden tittade bara när Charlotte sjöng sen pallar jag inte glo mera.
Dem är ju så kassa, haha. Visserligen är inte Charlotte's låt nåt hejdundrande det heller men man måste ju titta när
hon sjunger. Hihi.
Synd att hon bantat ner sig så hysteriskt mycket för nu ser hon faktiskt ut som en transa som någon sa!
Synd som fan för annars tycker jag att hon är söt. Well.. det är hennes problem.

Kom inte iväg till kryddpartyt ikväll bara för min grymma värk, men fick beställa den berömda vitlökskryddan iaf. Gott!
Ska bli kul att få smaka den sen.

Imorn ska vi till stan o handla mat o kl 16 ska gubben klippa sig i Hylte. På kvällen blir det Hyltefestivalen för hela slanten.

Nu sova så natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jaa.. Jag tycker oxå att hon är på tok för smal.. Hon var ju mycke snyggare då där den gången när hon vann.. Fy för galet ond mensvärk, va fan ska den va bra för?? Puss på dej å hoppas det går över NU! ;-P

2008-05-25 @ 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback