Falsk marknadsföring!

Oj vad jag har varit dålig på att blogga under helgen. Sorry sorry sorry!
Jag har varit så trött o så har vi haft fullt upp med massa saker o varit iväg med, så när det väl har funnits tid för att sitta här ja då har det bara snurrat i huvudet. Haha.

Vilken härlig dag det är idag, jag bara njuter av den fina solen som skiner på oss så glatt.
En till som njuter i fulla drag är vårt lilla lejon Rhoxie. Hon ligger utanför på framsidan i skuggan o jäser.
Vi håller på att tvätta för fullt men den ena maskinen är ju helt knas så vi får tvätta i den ena maskinen bara o det tar ju dubbelt så lång tid då. Suck säger jag bara!
Jag längtar tills den nya maskinen kommer o den ska bara vi o några använda, hehe.
Så kan det gå när man inte sköter sig.. hela vår tvättstuga är apäcklig nu! Urk.

Igår så var vi i Halmstad en runda för att hjälpa mamma o Svenne med några ärenden. Bland annat att köpa en säck planteringsjord, det kan nog vara lite svårt att ta den på cykeln. Vilken syn!
Vi passade även på att gå in på Blomsterlandet o köpte en säck med svart/vit singelsten som jag ska ha till mormors grav tänkte jag. Det är ingen som direkt sköter den o eftersom det blir ganska mycket körande till stan för vår del om vi ska vattna alla blommor o sånt så har jag bestämt mig för att lägga ut sån fin singelöver jorden istället o bara ha nån fin kruka med en blomma i. Det räcker gott o väl tycker jag.
Sen skiter jag faktiskt fullständigt i om dem andra i släkten kommer gilla det eller inte.
Kan dem inte vara snälla att sköta den när dem faktiskt bor i stan så ska dem inte yttra sig heller.

Var inne på Rusta med o jag älskar ju den affären egentligen men dem sysslar fan bara med falsk marknadsföring hela tiden.
Priser på hemsidan som ej överensstämmer med verkligheten, sortimentet finns inte osv.
Varenda gång jag har varit där nu så har det slutat med att jag gått ut ur affären en smula irriterad.
Igår när vi var där så köpte vi 4 st säckar med grillkol o då skulle man få en minigrill på köpet.
Detta erbjudande stod både i bladet o på flera ställen i butiken. Vi nappade ju såklart eftersom vi ändå behövde mera kol. Men fick vi nån minigrill tror ni? Svar nej.
Dem kanske var slut vad vet jag. Men då kan väl åtminstone kassörskan informera om detta!
Där stod vi som några jävla fån o tittade efter grillen...
Ska fan skicka ett mejl mina klagomål till dem. Kan vara kul o se vad jag får för svar!

Nu måste jag fortsätta här hemma men kanske att det blir en uppdatering senare.

Kommentarer
Postat av: Linda

det va det jävligaste.!!! på dom bara.. morrrr !!! :D

2008-05-04 @ 21:39:50
Postat av: Ottilia

Mamma Karin å Svenne.. Åååå.. De va rejält länge sen man träffade dom.. Hoppas allt är väl med dom.. :-)

2008-05-04 @ 22:49:09
Postat av: Hanna

Fan vad jävla störigt!!!!

2008-05-05 @ 10:26:12
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback