Fötterna är döda



Så duktiga vi har varit idag som har traskat hem från verkstaden mitt inne i Torup, för att inte tala om hur jädrans gött det var att gå. Men Rhoxan flämtade ju en del för det var ganskavarmt mellan varven.
Men det behövde vi alla 3 vill jag lova.
Nu har vi varit hemma en bra stund o gubben har varit duktig o vattnat landet o alla blommor o nu skrubbar han mattorna till Oldsen.
Jag ska strax ta o laga middag eftersom vi inte har ätit det än, det kom lite annat emellan.
Skrev nyss med Hanna på msn o jag fick titta på det kanonfina huset som dem nog ska köpa.
Förstår att dem blev kära i det, hih. Vilket kök säger jag bara!
Det står Hanna där inne!
Jag önskar er all lycka till om ni bestämmer er för att köpa det (o så kommer ni närmare oss,hihi).

Har precis beställt lite nya sommarkläder från Halens till mig o gubben. Man får ju passa på när det är rea o billigt!
Behöver verkligen nytt till sommaren, har knappt nåt alls faktiskt.
Eller jag hade en del men antingen så är det för stort eller så är jag bara trött på det helt enkelt så det säljer jag på Tradera.
Mycket bra!
Jag är glad för att jag upptäckte Tradera, haha. Nu har jag gått o blivit en redig Tradera kärring.
Men vet ni vad det är jag så gärna.

Känner av hungern som fan nu så jag får väl snällt bege mig till köket.

Kommentarer
Postat av: Hanna

TACK! Nu pratar vi på msn igen, tihi!

2008-05-08 @ 19:22:49
URL: http://inken.blogg.se
Postat av: frida

Najsigt med nya kläder...alltid roligt o spec till sommaren. vad vart det för något??

2008-05-10 @ 10:00:27
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback