Mördat



Jaha så har snart ännu en dag gått o vad har jag gjort för nytta då? Nada, haha.
Nu sitter jag bara här vid datorn o kikar runt lite medans Rhoxie ligger i sovrummet o drömmer. Nyss ylade hon.
Vi var o gick Rydöfors rundan idag o där var ju fasen nästan helt igenväxt nu. Grönt överallt!
Efter halva rundan så träffade vi på en liten äcklig kopparorm, blähä. Rhoxie var såklart väldigt nyfiken men hon fick verkligen inte följa efter den.
Bestämde oss för att vända o gå tillbaka o gå på en annan bredare väg istället. Kan ju bara tänka mig hur många ormar där finns, usch.
Det lustiga var att vi faktiskt pratat om ormar på vägen till rundan o att huggormarna är extremt giftiga i år o så ser vi en liten jäkel sen, dock en ofarlig sådan men dem är så äckliga. Urk.

Tycker att det har varit en ganska dryg dag idag, inget kul att göra alls o jag känner iofs inte för att göra nåt heller.
Jag är så där lat men ändå rastlös.. ett jävla skit.
Men imorn så ska jag bannemej försöka att få lite gjort iaf. Förstår inte varför jag kommer i såna här trötthets perioder.
Börjar tro att jag har fel på sköldkörteln. Att jag har låg ämnesomsättning.. då blir man ju trött, frusen o så där.
Får nog ta o kolla upp det den dagen jag får tummarna ur röven o boka tid hos läkaren.

Jag vet om en sån stor o rolig hemlighet, hehe. Men, mina läppar är förseglade. Hah!

Det kröp en äcklig liten fästing på mig i nacken innan idag. Tyckte att det kittlade till i nacken så jag skulle bara klia lite men vips så ramlade det ner en sådan sate på databordet. Blä!
Men jag mördade den!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag hatar verkligen ormar :C Fy farao vad äckligt med fästingen! Anso - du MÅSTE berätta hemlisen för mig din rumpa! :P

2008-05-15 @ 01:45:17
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Linda

ormar fii fään va äckligt !!!

Du får inte skriva att du har hemlisar. Jag blir ju så förbannat nyfiken :D

2008-05-15 @ 11:27:13
Postat av: Ottilia

2008-05-15 @ 14:42:33
Postat av: Ottilia

Mää.. Jag hann ju inte skriva nåt..

Joo, här uppe finns inga ormar el fästingar.. Gött!! Istället har vi björn, lokatter å vargar.. Haha! ;-P



Fyy va nyfiken jag blev på din hemlis.. Jag vill oxå ha hemlisar!! ;-D

2008-05-15 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback