Möte



Oj vad jag är kass på att blogga nu för tiden, hm.
Trött är jag med hela tiden o det är då fasen inget skoj alls ska jag säga.
Igår tvingade jag mig själv ut på Ramnås berget o bränna fläsk o det var jättegött när man väl kom dit faktiskt.
Men idag hinns det tyvärr inte med någon sådan promenad eftersom jag ska till min kusin direkt när gubben kommer hem från jobbet o hälsa på där i ca två timmar sen kommer Lis o hämtar upp mig vid kl 17 o då åker vi ner till Halmstad för att gå på vårt klubbmöte kl 18.
Vi ska prata om vår fest som ska vi ha den 13 juni, får hoppas på att alla fortfarande är sugna på att ha den annars vet jag en som kommer gråta blod, haha.

Idag har jag inte gjort så mycket alls mer än o bara tagit det lugnt, har varit ute med vovven, slängt sopor o hämtat posten på vägen tillbaka. Fick min kära tidning Amelia som jag älskar att bläddra i.
Ska nog sätta mig där ute imorn förmiddag o titta i den. Mmm..
Fick ett bokstavshänge med posten också. Mitt vinnande bud på Tradera.
Igår kom mina skor o det andra hänget. Kan lägga ut bilder på det sen!

Nej mina kära vänner nu måste jag faktiskt skutta in i duschen o sen börja med maten!

Återkommer ikväll.

image151


Kommentarer
Postat av: Linda

oja det kommer jag att göra :'(

2008-05-06 @ 14:13:28
Postat av: Ottilia

Åå.. Va rooligt mä fest.. :-)

2008-05-06 @ 22:30:02
Postat av: Hanna

Det är jobbigt att vara så seg :C Hoppas det släpper snart! Kul med party och snygg väst :D

2008-05-07 @ 00:38:20
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback