Nu är jag ren!



Fick ett litet ryck efter min powernap så den behövdes nog kan jag förstå så här i efterhand.
Satt ute med Rhoxie en liten stund men där var så satans mycket knott så jag fick ju inte vara i fred alls, urk.
Hoppas att hyresvärden ska fälla ner björkarna här utanför oss så dem förbannade knotten o myggen försvinner!
Jag kutade iaf in i duschen, hahaha. Så nu är jag ren o fräsch igen. Stort plus!

Fick för mig att testa ett par ljusblå jeans som jag inte använt sen förra sommaren, har inte använt dem för att jag tycker att dem sitter för tajt nertill på vaderna. Nada snyggt!
Men så fick jag en uppenbarelse (haha) i duschen o såg framför mig  dessa jeans uppvikta! Tada!
Det blev ju kanoners så nu kan jag använda dem som trekvarts jeans i sommar. Dem är ganska tunna med, gött.

Har dammat här överallt o oh boy vad det behövdes, hehe. Passade på att byta gardiner i vardagsrummet o även nya kuddfodralen. Blev ljust o fint!  Ska shoppa nya växter med så blir det perfekt.

Nu är det dags för Äntligen Hemma!!!

Kommentarer
Postat av: frida

hihi uppfinnarjocke :D

2008-05-27 @ 21:02:49
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Ottilia

Men shiiit va du hinner mä mycke.. Hann man mä sånt innan Nilma? Jag vill oxå få nån uppenbarelse om kläder, allt jag har är föööööör tradigt! Kom hit å hjälp mej! ;-P

2008-05-27 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback