Nu funkar det!



Jag tänkte skriva ett litet inlägg innan men det ville inte fungera för mig, suckelisuck. Men nu så..
Jag är duktig o tvättar ikväll, sista maskinen går för fullt nu o jag tror faktiskt att jag väntar med att traska ner där tills gubben kommer hem från jobbet. Det är ju lite creepy där nere nu när det är så mörkt.
Det är bara en lampa som fungerar med. Sicken mupp jag är va?! Haha.

Tycker att det har varit en ganska tråkig dag idag. Inget kul väder (kunde lika gärna regnat) o inget bra på tv'n heller.
Då är det fasen illa!
Men imorn kommer ju Äntligen Hemma o Desperate Housewifes. Yeeeeha!
Måste skicka tillbaka kläderna som vi inte skulle ha så det blir gjort med. Glömmer det hela tiden. Fy på mig.

Skrev med Jasas (http://inken.blogg.se/) på msn precis o hon gav mig ett gott skratt, tack för det! :)

Nä nu får klockan ticka lite snabbare tycker jag.. Tick tack.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Å just det, idag e de dom desperata.. Så gött!! Älskar det teveprogrammet så mycke!! :-) Nu blev jag glader, tack tottalotta! ;-D

2008-05-27 @ 12:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback