Osminkade sanningen!



Nu har jag varit hemma ett tag o har redan hunnit testa vitlökskryddan o kan bara säga mums!
Tog lite på moset o det var ju göttans. Kan bara tänka mig hur god den måste vara som dipp.
Synd att vi inte har några morötter hemma för i så fall hade jag lätt dippat ikväll..

Försökte ta ett foto på mig men det blev ju inget bra. Bara att inse att jag inte ska vara framför kameran, hahaha.
Men jag bjussar på ett ändå.. den osminkade sanningen (ja förutom pytte mascara så).



Kommentarer
Postat av: frida

Men du är ju skit söt osminkad!!

2008-05-28 @ 20:15:37
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Jasas

Den osminkade sanningen är ingenting mot dem gångerna jag sett dig, s.. på fyllan och bakis, s. Men Anso, du är ju aaaalltid söt, fjäsk päsk ;)

2008-05-28 @ 23:07:28
Postat av: Linda

åh va avis jag blir.. själv så ser man ut som döden när man är utan smink...

2008-05-30 @ 10:30:17
Postat av: Ottilia

Men söta vackra du, klart du ska vara framför kameran.. Våga inte tro nåt annat!! :-)

2008-05-31 @ 12:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback