Powernap



Oops jag slumrade visst till i soffan innan, haha. Dock bara i en kvart som tur är. Perfa powernap!
Nu sitter jag här med min andra kopp kaffe o det får bli min sista med känner jag..
Jag ska snart köra en 21 dagars detoxkur o då får jag inte dricka nåt kaffe alls, mamma mia.
Hur ska jag klara det??
Får bara äta råkost/bönor/nötter o sånt där. Jaja det ska gå!

Nu ska jag väl sätta fart o diska upp disken sen vi åt middag o sen ska jag nog sätta mig ute i trädgården med Rhoxie en stund. Kan ju passa på att bläddra igenom nya numret av Hus & Hem som damp ner i brevlådan idag.

Skriver mera sen!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Detoxkur?? Nu får du allt berätta lite mer, blev ju intresserad som faen.. Jag skulle ju behöva nåt sånt dära.. :-)

2008-05-27 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback