Svar



Jisses så nice väder det är idag igen. Det känns faktiskt lite konstigt att det ena dagen är småkallt o molnigt o sen andra dagen är varmt o gassande sol. Jag hänger ju inte med i svängarna!
Kan jag lägga undan dem varmare kläderna nu eller ska det vara kallt snart igen? Hm.
Kom på att jag inte har några sandaler alls! Shiiit, det är ju ett måste på sommaren.
Har ahft ett par svarta som varit mina absoluta favoriter o dem har hållt i ca 5 år nu, wow.
Och då kommer dem från ICA Maxi o kostade mig endast 169 kr, haha någon gång ska man ha tur.
Men nu kan jag inte hitta dem.. jag gråter.

Har iaf sett ett par andra jag kan tänka mig o dem kostar bara 129 kr, jävligt överkomligt va? :P
Jag beställde faktiskt dem nu, hihi.. busig jag är då.
Tycker inte om skomodet nu så jag har så svårt för att hitta fina o bekväma skor ute i butikerna o postorderfan som jag är så hittade jag så klart ett par via postorder. Perfekt!
Vi är inte så ofta i Halmstad så man missar nog många fina skor o när vi äntligen ska titta efter skor så är det alltid utplockad på just våra storlekar. Gaaasch.

Hittade även ett jättefin t-shirt med krage (typ piké) till gubben. Den var i khakigrönt o o med en döskalle framme på axeln/bröstet. Sketasnyggt!
Hoppas att han blir glad för den men den blir han säkert. Vi har precis samma smak som tur är.

Dags att svara på era kommentarer kanske (glömmer ju alltid).

 Jasas -  mitt öra är mycket bättre nu o svullnaden har lagt sig. Dock har jag ej vågat att sätta i nya örhängen, hehe.

Ottilia -  med mamma o Svenne så är det bara bra o allt lunkar väl på som vanligt för dem.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Vill du veta en hemlis? Jag har oxå blivit värsta postoderfanet.. De blir nog så när man bor ute på vischan.. :-P Va bra att allt är bra mä mamma Karin å Svenne! :-) Det känns både som hundra år sen å som igår vi satt på baksidan hos din morsa å höll på mä sms å grejor.. Vilka tider de va, kommer ihåg hur det bubblade i magen av all spänning.. Hahahahaa!!

2008-05-27 @ 22:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback