Mitt öra



Aj aj mitt öra det har nog fått en liten infektion. Satana vad ont det gör iaf.
Har två sist hål längst upp i högra örat o det är det nedersta av dem som gör ont o blöder lite.
Har tagit ut mina ringar nu o tvi vale vad dem var äckliga, haha.
Kanske inte så konstigt efter att dem suttit där i ca 8 år eller. Urk!
Jag får helt enkelt slänga mina älskade ringar o låta hålen luftas över dagen o sätta in ett par andra örhängen sen.
Hoppas hoppas hoppas att det blir bättre för jag vill inte att dem ska växa igen, jag kommer aldrig våga ta hål där igen.

Varför blir man muppigare ju äldre man blir egentligen?!
Jag vågar inte ens ta fler hål i öronen. Vad är det för mupp stil.
Innan har jag ju både piercat mig några gånger o även gaddat mig.. men ta hål i öronen nej det vågar jag ej.
Hur ska det sluta om jag ska bli ännu fegare ju äldre jag blir, jag är ju trots allt bara 26 nu.
Nej det vågar (haha) jag inte ens tänka på.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen o bli ren tänkte jago sen ska jag diska o börja med maten.
Idag blir det nån gryta av nåt slag.. vi får väl se vad jag slänger i.
Gubben ska visst ha månads möte efter han slutat så han blir lite senare idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst e man mesig... jag skulle inte heller våga göra det igen... men det e ju så snyggt.. mina satans hål har jag ju inte kvar... :(

2008-05-23 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback