Drömmar



Rhoxie väckte mig för  ett par timmar sen den lilla busan, hon ville ut o kissa. Hihi.
Ganska bra att ha en vovve som väckarklocka inte sant?
Efter hennes lilla kisse promenad så gjorde jag mig en kopp grönt thé o här sitter jag nu med en urdrucken kopp o känner att det börjar kurra i magen. Dags för frukost tror jag minsann.
Jag är så jävla sugen på gröt men vi har inga havregryn hemma så det får bli mitt GI bröd med kalkon pålägg o gul snackpaprika som vanligt. För att inte glömma den obligatoriska koppen kaffe!




Gubben är på jobbet sedan 5 tiden så det har varit en lugn o skön morgon i min egna takt. Som jag skrivit förut så uppskattar jag verkligen mina egna morgnar. Bara jag o hunden...
Förr så ville jag aldrig vara ensam. Tyckte det var dödens tråkigt o ville helst bo i kollektiv.
Nu inser jag ju att det är när jag inte är helt tillfreds med mitt liv som jag känner så, men nu upskattar jag däremot min ensamhet. Då måste jag väl vara tillfreds nu, hih.
Uppskattar ni med ensamheten ibland?


Jag har börjat drömma så konstigt nu bara denna veckan. I två nätter har jag drömt om samma person o drömmen slutar alltid med att vi blir ovänner, haha. Undra om det är en sanndröm.
Det har jag ju drömt så många gånger förr så man vet ju aldrig..
Tycker det är kul att drömma o komma ihåg dem sen när man vaknat, oftast gör jag ju det.
Ibland kan till o med mina drömmar vägleda mig i det riktiga livet o det är rätt tufft ju.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vem är det du drömt om? nyfis.



Ja jag är ju inte så ensam nuförtiden, tihi. Men jag är nog tvärt om.. förr älskade jag att vara ensam, nu tycker jag det är mysigt när jag och Björn är tillsammans hemma, elr ja, när han är ledig. Men mornarna vill jag gärna ha med Böna.. älskar att äta frukost tillsammans med honom och mysa sig genom dagen.

2008-05-20 @ 21:25:49
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Anonym

ensam ja... jag älskar att vara ensam.. vill vara det i en hel vecka :D men det kommer jag ju inte att få... men en hel helg kommer jag nog att få :)

2008-05-23 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback