Utmaning nr.3



Utmanad av Jasas like always, hih.


Namn jag går under (förutom Ann-Sophie): Anso, TottaLotta (av Ottilia), gumman (av sambon).
3 saker som skrämmer mig: Döden, kvinnomisshandel (en del i min närhet som blir misshandlade psykiskt/fysiskt) o spindlar,haha.
3 saker jag har på mig: Slappebyxor, t-shirt o en fleecejacka för det är satans kallt.
3 sanningar: jag hatar att vänta, jag tycker det är helt okej att diska, irriterar mig på folk som måste hävda sig.
3 saker jag verkligen vill ha: Ny soffa (helst med divan), ett hus  o en storvinst.
3 personer jag utmanar: Ottilia, Linda.P o Frida.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jaha.. Antar din utmaning.. Haha!

2008-05-19 @ 23:56:26
Postat av: Linda

norpar åt mig den då :D

2008-05-23 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback