Väntan!



Åh vilken härlig dag det är, massa gassande sol o fåglar som spelar för fullt. Mys!
Synd bara att gubben jobbar så vi inte kan njuta av resten av dagen tillsammans..men jag har ju vovven. Haha.
Snart kommer Helen o hämtar upp mig för att sen åka till Hylte o hämta våra kryddor.
Ska bli intressant att smaka dem sen, hehe.. stinker jag vitlök när gubben kommer hem :P

Känner mig väldigt vit idag.. har ljusblå uppvikta jeans, vitt linne, vit sommartunn luvjacka  o vita ballerinaskor.
Oh så oskuldsfull jag känner mig.. HAHA!
Får väl se hur länge jag lyckas att hålla det vitt. Kommer säkert spilla kaffe på mig, jag lovar!

Kanske återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja det är väl det närmaste oskuld du kommer, s :D Hälsa Helen om du hinner!!

2008-05-28 @ 15:25:13
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe... sååå fint :D

2008-05-30 @ 10:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback