Vitlök



Oj då jag somnade i soffan nästan direkt efter att gubben åkt till jobbet. Så kan det gå.
Nu har jag äntligen fått mitt efterläntade kaffe i mig iaf o det satt fint vill jag lova. Funderar redan på att brygga mera, hihi. Jag vill ha en kaffe kompis!!
Åt 2 st mackor med vitlöks skinka o tomat på, mums. Till middag åt jag en kotlett, nypotatis o en egengjord vitlökssås.
Undra om jag stinker nu?
Denna dagen har gått i vitlökens tecken. HAHA!

Känner mig en aning uttråkad som alltid då det är gubbens eftermiddags vecka. Suck i helvetet.
Varför bor jag inte närmare mina vänner eller varför bor dem inte närmare mig..
Kommer ihåg när jag bodde på Linehed då lekte livet o jag umgicks med mina vänner hejvilt o hade störtskoj!
Det är lätt den bästa tiden av mitt före detta singel liv.
Missförstå mig rätt. Jag är nöjd med mitt nuvarande liv men ibland börjar man tänka.. på sina vänner o hur kul man faktiskt hade som singel. Livet var en fest!
Men efter bara 10 minuters tänkande så kommer man på att man vill inte tillbaka till det livet. Absolut inte.
Men det är bra att kunna drömma sig tillbaka ibland.

Längtar efter härliga grillkvällar här o hos vänner. Med cider, öl eller vin o gott käk. Bara sitta ner o tjöta om allt o inget o njuta av livet.
Hanna - jag räknar med minst en inbjudan till grillkväll hos er, thihi.
Linda - vi ska röja som fan den 13'e juni. Äntligen dags för att träffas igen min lille internet "flört". Haha!

Det är ju snart.. fredagen den 13'e juni. Oj så fort det går. Vår klubb ska ha fest i Holms Bygdegård så då är alla välkomna!
Kaxi står på scen o spelar o sjunger som bara dem kan. Me like!
Det roliga är att vi startade klubben på en "otursdag" med. Fredagen den 13'e oktober 2006.
Åh vad jag längtar till vår fest nu.. att få träffa alla o ha skoj med massa skratt.

Kommentarer
Postat av: frida

åh vitlök e så jedrans mummmsigt!! äntligen är sommaren här med massa grillning o god dricka :P vad är det för fest ni ska ha den 13??

2008-05-13 @ 18:09:53
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

LÄTT att ni kommer få inbjudningar, haha! :D

2008-05-13 @ 22:42:43
URL: http://inken.blogg.se
Postat av: Linda

haha klart du ska parta med din internet flört :D vi ska ha sketa sköj :D

2008-05-25 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback