Hoho!


Är redan hemma så idag var det inte alls mycket jobb och det känns ganska gött med tanke på hur få timmar jag lyckades sova i natt. tror jag somnade helt runt 01- tiden så det blev ju bara 3 timmars sömn, hua!
I morgon börjar vi inte förrän halv 7 och det känns göttans värre! :D
Har precis fått in dem resterande timmarna från förra månaden, wiiiho. Dem satt finfint!
Ska alldeles snart åka till Konsum och köpa bröd och mjölk men dem öppnar ju inte förrän 9 (morr) så vi får vänta lite till.
Vårt paket från Jotex har kommit med så det ska vi hämta på Byggshopen. Äntligen!!
Nu ska jag mejla er mitt användarnamn och lösen till den andra bloggen.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Oooh, hoppas på mail när jag kommer hem då ;D Nu ska jag kila till jobbet. Hoppas du får en bra dag! :D

2008-11-12 @ 09:08:33
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Meuf

Hej, vi är två tjejor som nyss startat eget uf-företag.



Kika gärna in på våran blogg! (:



/ Marlen & Elin

2008-11-12 @ 12:12:15
URL: http://meuf.blogg.se/
Postat av: Jasas

3 timmars sömn var inte mycket ju :/



Elr hur tar dem minutrar lång tid? Tänk då imorse då jag skulle iväg till Apoteket för Björns skull då.. och den bara var 8.55 då jag kom på att jag skulle åka dit. Och dem öppnar TIO!

2008-11-12 @ 21:34:51
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Oj, de va inte mycke till sömn! Tottalotta då..



Va kul mä paket.. Jag vill mä få.. Hmm.. Kanske ska ta å beställa nåt.. Ja!! :-D





2008-11-13 @ 00:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback