Snart helg!


Jasas - En sportbulle är en nyttigare variant av en fralla, haha. Än så länge så är där inga nosavtryck men det kommer nog!

Linda - Njae inte så jätte insatt men Obama är ju den bästa av alla som ställde upp!!!

Frida - Tackar! Diggar själv dem gardinerna som fän.

Jenni - Ja den är grymt bra den låten, konstigt att dem inte börjat spela den på radion än bara!


Nu tror jag att jag fick med er alla!
Idag är jag ju då ledig och det har varit jättegött. Både jag och Rhoxie nanade länge och vaknade av posten som kom och satte ett paket på trappen, hihi. Det var mina tre foton som jag förstorat. Två av dem ska pappa få i antingen Fars Dag present eller i julklapp. Är ett foto på Gossen och Rhoxie tillsammans och så ett på pappa med Gossen. Superfina!
Tog det på Gossen och Rhoxie till oss med så nånstans kommer det väl upp så småningom!
Funderar på att ha alla vovve foton i hallen faktiskt, kanske kan bli bra.
Jag fick även två tidningar i brevlådan (lycka!) nämligen Hennes och Glamour. I tisdags fick jag 2 st Amelia, en vanlig och så jul numret med. Jaaa jag älskar tidningar, hahaha. Min stora last!
Men det är ju fasen så mycket billigare att prenumerera på dem än att köpa lösnummer hela tiden.

Snart är det helg igen och jag är ytterst lite festsugen. Först hade vi tänkt oss att ta det lugnt i helgen men så kommer det dära suget sakta men säkert, hehe. Så vi får väl se hur det blir. Jag är nöjd med vilket som!
Vad ska ni andra hitta på?
I morgon är det dags att jobba igen men det är bara två stycken städ så det är ju hur lugnt som helst. Åker med gubben till Hylte och eftersom han börjar 5:30 så blir jag ju ganska tidig men det är skitsamma. Jag och Lis får väl dricka kaffe och tjöta i en och en halv timme, hahahaha.


Kommentarer
Postat av: Jasas

Så kul med förstoringar, då kommer din pappa bli själaglad ju! :)



Härligt med bara 2 städ - festa lite åt mig med. Mitt festsug är borta med vinden. Funderar på om jag faktiskt är nykterist? HAHA.

2008-11-07 @ 10:39:38
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Fasen va roligt mä förstoringar.. :-) Har du hittat nåt bra ställe som du kan reka??



Hihi.. Jaa.. Jag tror inte jag har stött på nån annan människa som läser så mycke tidningar som du.. :-D



Oj va tidigt du ska upp.. Blir inte precis avis.. :-)

2008-11-07 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback