Soppa!


Jag började att titta bland julsakerna men tröttnade lika fort, haha. Så typiskt mig! Var faktiskt tvungen att sätta mig ner och koppla av lite kände jag så det gjorde jag. Kallt som fan var det ju så det var bara att hämta täcket, och med täcker över mig i soffan kan ni nog själva räkna ut som vad som till slut hände.
Ja precis jag somnade, hihi. Men sov bara i ca 20 minuter så det är alldeles lagom! 
Har varit ute med Vofflan och nu så har jag ätit gulaschsoppa. Mumma!!
Ikväll så kommer det två stycken program jag vill se. Först Äntligen Hemma och sen Hemmafruarna. Wiii.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ibland är det gott att vila så lite bara :) 15-20 minuter är precis lagom för att få lite energi istället för att bli tröttare :p Åh soppa lät gott i det här kalla vädret, mmmm..!

2008-11-26 @ 10:01:47
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa, det är gott att ta sig en powernappis :D

2008-11-26 @ 13:39:55
URL: http://jasas.se
Postat av: Ottilia

Hur går de mä julstöket? Fått nåt nytt sug på julgrejan?? :-)

2008-11-28 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback