Sova!


Svarar på era kommetarer i morgon för nu ska jag snart hoppa i bingen och försöka sova. Kommer blir svårt känner jag redan nu, men men. Jag får väl vara lite trött i morgon bitt det går ju ändå över bara man kommer upp och får lite kaffe i sig. Ska snart inviga min privata blogg med!
Tycker det är mysigt med regnet som smattrar mot rutorna ikväll, hihi. Men till helgen så får det gärna vara uppehåll så vi kan åka till berget och traska en massa med Vofflan. Jävlar vad hon har börjat fisa (haha) men jag tror det beror på att vi har bytt foder och det tar ju ett tag innan magen vänjer sig. Ska köpa lite fil till henne i morgon, gött för kaggen.

Åh vad jag längtar till tjejkvällen den 13'e december! Wiiiho! Bara massa härliga brudar som har nåt innanför pannbenet! Me like! Ska bli så skoj att träffa Angelica och Veronica som är mina barndomsvänner. Vi håller ihop i vått och torrt.
Jag hoppas verkligen på att Linda från Götet kommer ner med så min kära Hanna får träffa henne och upptäcka vilken underbar brutta hon är. Dem två kommer klaffa som fan det vet jag redan!! Lika roliga och härliga båda två!
Sen så är det en annan större tjejkväll den 20'e december fast det tjejer här uppe. Har inte bestämt mig helt än om jag ska hänga på eller ej. Det hade ju varit kanon roligt men vi får se för Linda.M kanske ska komma ner den helgen med.
Puh, det blir en hektiskt månad i december men på att bra sätt.

Nej just det bingen var det ja.. Baaaj!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Försvann ju från msn, tar anledning imorn!



Jag ser jättemycket fram emot tjejkvällen! Det ska bli så jäkla kul! Och jag hoppas verkligen att Linda från Götet kommer!!! Är SÅ nyfiken!

2008-11-11 @ 23:17:46
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihihi... va söt du e !!! det e bara en tidsfråga om datorn kommer dö nu eller inte.. får snabba mig o läsa vidare :D

2008-11-12 @ 20:06:01
Postat av: Ottilia

Va skoj mä tjejfest!! Blir lite avis.. Känns som år å dar sen jag var på nån sån.. :-)

2008-11-13 @ 00:19:30
Postat av: Myran

åhh va roligt.. hade lite tjejkväl här för nåra månader sen.. men ja har inte så många tjejkompisar som är så där nära..

2008-11-14 @ 12:30:09
URL: http://myra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback