Sportbulle!


Idag har det varit jobb igen fast för Lis företag nu då, så jävla gott alltså. Hon tror att vi inom en månad kommer att ha halvtid båda två. Me like!!  NCC ringde igår och sa att vi kommer få mer och städa för dem ska ha sina bodar ute nu när dem ska jobba i Torup med. Så det blir en del skitgöra. Håhå vad rolig jag var nu då.
Sitter och äter en sportbull med prästost och ett glas mjölk till kvällsmat. Vilket jävla namn ändå, sportbulle, hahahaha.
Men god som fasen är den vill jag lova!
I morgon är jag ledig så jag ska faktiskt försöka sätta mig ner och svara på era kommentarer då. Wow va?! ;)

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vaaaad är en sportbulle? :D Tell me!



UNDERBART att du är ledig ju! Jag glädjs med dig. Wiho!

2008-11-05 @ 21:21:18
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: frida

haha ja eller hur. den nya bloggen kommer ikväll hoppas jag :)

2008-11-06 @ 16:12:20
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback