En lugn dag!


Åh vad det är gött att ta det lugnt och "bara vara" en hel lördag. Blir inget partajande denna helgen heller och det gör absolut ingenting alls. Nästa helg så blir det antagligen att vi festar både fredag och lördag, hur jag nu ska klara det. Haha. Det återstår att se hur det blir med det.. har inte riktigt bestämt mig till 100 % att jag ska till Getinge på fredag för det är ju rockabilly kväll på Schoughs Loge med, hm...
Hyresvärden ska byta alla våra fönster nästa helg med så det komemr bli massa stök här. Uscha, men det är det ju såklart värt i längden. Hur många gånger har jag inte beklagat mig om våra nuvarande fönster? Hehehe.
Tänkte smyga in en liten fråga till värden om det finns någon som helst möjlighet att få en inglasad altan, hihi.
Det hade ju varit kanoners tycker jag! Kan jag inreda den riktigt mysigt så man kan sitta där året runt. Får ju ha infravärme där ute såklart. Att sitta ute går ju också bra eftersom vi har en megastor gräsmatta och även en framsida :)
Jaja nog tjötat om det nu då.

Nu är allt detta med elen äntligen utrett och färdigt och det slutar med att vi får sänkt hyra med 2200 kr denna gången. Så jävla gött!!! Hoppas på att jag kommer få en bra lön med men det tror jag nog för vi har ju jobbat som fan denna månaden. Har fått 3 st nya pensionärer att städa hos, yeeeha. En av dem har ett skitstort hus som är så vackert så det går knappt att beskriva. Wow säger jag bara!
Vi satt på hans inglasade altan och bara mös och tittade ut över sjön.. vilket lugn!
Vi sa att vi kan flytta in där hos han, hahahaha. Där fanns många dyrgripar vill jag lova. En sån där tät jävel, haha.

Nu ska jag fortsätta tjöta med min kära vän Linda (från Götet) på msn. Ha det bäst nästan allihopa!

Kommentarer
Postat av: frida

hah ja han vart lite full i skratt. Mys det låter med inglasad altan. hoppas ni kan komma över någon bra deal om det :D najs med massa cash...dem brukar ha en tendens att gå åt ;)

2008-10-18 @ 16:27:59
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Jenni

Skönt med en bara vara lördag, har vi här också :) Håller tummarna för inglasad altan, det är ju inte fel!

2008-10-18 @ 16:36:47
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh det hoppas jag att ni får... då kan vi sitta där o pimpla mitt i snor kalla vintern :D

2008-10-18 @ 18:19:22
URL: http://linda81.bloggsida.se
Postat av: frida

godmorogn...ville bara säga att jag har ny blogg...eller jag har bara bytt namn. :D

2008-10-19 @ 08:10:31
URL: http://frudernmar.blogspot.com
Postat av: Jasas

Wow sicken sänkning, och så härligt att du äntligen får dina fönster!!! Klart att ni ska ha inglasad altan :D

2008-10-19 @ 08:29:06
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback