Hot n' Cold!


Nu har jag varit lite frånvarande igen men se nu skriver jag ju! Sitter här vid datorn och lyssnar på Kate Perry's Hot n' cold, tycker den är störtskön!! Är grymt jävla uttråkad nu när gubben jobbar sin eftermiddags vecka igen.
Visst är det synd om mig? Hehe.
Finns egentligen en del att göra så som att vika in rentvätten och diska men jag vill inte. Jag ska diska innan kvällen är slut såklart men tvätten kan jag lika gärna ta i morgon. Den försvinner ju inte precis! Tyvärr kanske jag ska tillägga.
Har haft en sådär bra helg, har mest bara varit berusad och trött om vartannat. Hahaha. Hur fan lät det då?
Gick i alla fall hem i tid i lördags och jag har inte varit bakis någon dag, hallelujah!
Det har inte hänt nåt speciellt alls här så det finns ej så mycket att skriva om. I morgon är det jobb som gäller igen, gött det. På lördag så kommer Linda från Göteborg hit!!! :)
Hoppas bara att jag hinner få min lön innan dess annars får jag festa på bark och löv. HAHA!!


Kommentarer
Postat av: Jasas

Fan vad roligt att Linda från Götet ska komma till dig, wiiho!



Tack för att du skrivit hela TVÅ inlägg ikväll. Mera sånt! :D



Gött att inte bli bakis!!

2008-10-27 @ 20:52:04
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Blev det nån Ewa?? :-P

2008-10-27 @ 23:54:56
Postat av: Jasas

Du är utmanad av lilla mig =)

2008-10-30 @ 10:42:55
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag som undrat och undrat och undrat varför jag inte hittat dina inlägg på bloggkoll! Så klickade jag mig hit från Hanna och såg lösen. Ahaaa! Men nu är jag tillbaka! :D



Hot'n'cold är ju SÅ bra. Det lustiga är att jag haft den i huvudet och sjungt på den idag!

2008-11-01 @ 18:48:17
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback