Nu var det kväll!


Lite svar på alla era kommentarer ska jag komma med. Så kul det var att blogga igen när man får läsa allt ni skriver till mig. Happy!

Jasas - Velour är ett fult tyg som oftast mysdressar är gjord av. Urk. På bilderna nedan så ser du vad jag menar :)
Testa crémen med kakaonönor vetja! Hihi.

Ottilia - Så du kutade in och beställde, hihi.Bra mitt tips kom till användning. Vi får ju ta en redig fylla nångång i framtiden, supisterna! Och ja.. du vet mycket väl vem personen är!

Frida - Ja det är verkligen jobbigt att inte veta hur det blir. Ovisshet är verkligen nåt jag hatar. Tack för att du med håller dina tummar!


Bilder till Jasas:

  


Kommentarer
Postat av: Jasas

Ser nästan ut som 'plysch' elr vad det kallas för. Såntdära äckligt tyg att känna på.. men mjukt för Mio's lena och mjuka ben :D

2008-10-13 @ 21:28:36
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Så du gillar inte velour.. Snyft!! Jag som är en liten velourhagga när jag går här hemma dagarna i ända :-D Tur att smaken är som baken..



Jaaaa!! Vi måste få till å träffas när jag är nere nästa gång.. Suuuugen!!



Nu blev jag ännu mer nyfiken! Hahahaa!! :-P Hmm..





2008-10-14 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback