Orkar inte!


Fan jag har verkligen ingen lust eller ork att blogga, vet inte vad det är med mig. Igår kände jag mig krasslig (febrig) så jag vilade typ halva dagen och jag hatar att sova mitt på ljusa dagen annars. Känner mig lite bättre idag men fortfarande inte helt hundra. Längtar som en toka efter en sovmorgon nu, hehe. Men det är bara att bita ihop och gå upp tidigt säg.
När man får lönen så tycker man ju att det är värt det i alla fall, hahaha. Är nog bara en liten känna-mig-småkrasslig svacka jag hamnat i nu. Det blir nog bra snart! :)
I fredags så var vi inne vid mormors grav och fixade i ordning den, ska lägga upp bilder sen. Blev riktigt bra må jag säga, ska bara kanta runt dekorationsstenen sen så är den helt klar.

Baj!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas du mår bättre snart!Har saknat ditt skrivande på bloggen,är intressant även om jag inte skriver själv!Ha det bra!Kram :)

2008-10-08 @ 13:54:16
Postat av: Linda

Det skulle jag med behöva göra hos pappa... rensa !!!

Jobbigt att må så :( urk !!

2008-10-08 @ 14:59:13
URL: http://linda81.bloggsida.se
Postat av: Jenni

Krya på dig - eller vad man ska skriva :) Hoppas du håller ut till helgen, då är det väl sovmorgon..? ;)

2008-10-08 @ 18:31:17
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: frida

usch då att du känner dig så. men det är ju den tiden. många är krassliga,febriga,förskylda osv. Hoppas du snart är på piggelin igen.

2008-10-08 @ 19:50:56
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Jasas

OJ! Jag har missat att gå in här så jag har missat att du uppdaterat - FY MIG!



Du kommer säkerligen känna dig bättre till helgen ska du se. Blev nyfiken på hur graven ser ut.. <3

2008-10-09 @ 13:53:05
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: frida

köpte dem på lindex 349 kr :D helt okej pris tycker jag. sitter jätte bra oxå!

2008-10-09 @ 14:41:21
Postat av: Ottilia

Jag gråter bloooood!! Du måste känna dej bättre snart så jag har lite bra å läsa.. Vet inte hur många gånger som jag är in hit dagligen (iaf när datorn är på.. ) för å se om de har hänt någe.. Vill ju ha några goa tips å lite utmaningar (som jag är dålig på å anta , jag vet, men snaaaart så...) :-P



Kraaaaaaamar!!!

2008-10-10 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback