Zzz..


Har varit hemma i en dryg timme nu och är verkligen aptrött men jag kan då inte vila nåt eftersom dem håller på med våra fönster här. Just nu har dem i och för sig lunch men det känns ju inte lönt att vila för dem kan ju komma när som helst, hehe. När jag kom hem så var jag så kissenödig och tänkte att YES nu äntligen ska jag få gå på dass, men icke!
När jag kom närmare så såg jag att dem hade påbörjat just fönstret till badrummet. Fan fan fan!!!
Jag fick springa in där fort nu när dem lunchar men jag stannade inte där inen länge eftersom det är ett stort jävla hål rätt ut så alla som ville kunde ju se mig. Hahahahahaha ;)

Har haft en jättebra dag på jobb. Jag och Celine var lika övertröttta och skrattade åt typ allt, hehe. Tur att inte gubben hörde oss :P
Vi slapp ett städ hos en tanta för hon var inte hemma när vi kom. Så kan det gå..får ta det en annan gång.
Om ca en timme så kommer gubben hem och då ska han äta och senare ska vi åka upp till Borås för att hämta Jessica (Eriks 'gubbens lillebror' tjej) så det blir inget vilande här inte. Suuuuck.
Men men.. jag vill ju ha ner henne så det är bara att bita ihop och försöka hålla sig vaken.

Nu ska jag sätta mig och lösa lite korsord och dricka en kopp kaffe tror jag. Hyresvärden och hans arbetare kommer väl alldeles snart tillbaka.

Vad händer för er till helgen?



Kommentarer
Postat av: frida

då är ni nästan hemma hos oss om ni ska till borås s kul att ni får dem bytta, men kanske lite jobbigt att inte få vara själv :P

2008-10-23 @ 14:54:45
URL: http://frudernmar.blogspot.com
Postat av: Jenni

Haha trevligt med toaletten :p Men gött att få fönsterna fixade. Hoppas du håller dig vaken tills natti natti ;)

2008-10-23 @ 15:27:28
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Hahahahaha!! Fasen va de måste pirrat i magen när nån närsomhelst kunde ha sett dej!!! :-D Murphys lag de dära.. Tur att den inte slog in den hära gången! Elr synd.. ;-P

2008-10-27 @ 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback