Hej hopp!


Jasas - Va fan har du övergett mig i träsket? Haha. Jag älskar min kycklingsallad den är ju så god på Venezia,hihi.
Klart vi ska dejta på msn snart (helst idag) och gärna irl snart med.

Frida - Ett väldigt sent svar, men vi äter på chiliconcarne med ris till.


Jag har varit väldigt lat med bloggandet men alla har vi ju våra up's och down's. I fredags så satt vi här hemma hos oss och drack lite, eller hrm mycket. Haha! Det var trevligt så länge det varade och jag var inte ens bakis dagen efter. Det ni!
Men gubben han mådde som han förtjänade (hehe) så han låg och nanade hur länge som helst och här gick jag runt och lallade och var så jädrans rastlös men samtidigt trött. Jag kan ju inte sova dagen efter som ni borde veta vid detta laget. Framåt eftermiddagen så fick jag äntligen min kycklingsallad och den satt fintfint men jag åt mest dem goda kycklingbitarna, haha. Sen så åkte vi till Jutudden och så fick Rhoxie springa av sig som bara den. Så söt ^^
Ska se om jag kan lägga ut dem bilderna sen på min gullhund och den fina omgivningen.
Igår (söndag) så var det en städ och tvättdag så nu är det gjort vilket känns hur skönt som helst. I morgon är det upp och jobba igen och det ska bli gött som fan faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja det är sant, är det DÄR ifrån så hade jag hellre tagit kylling - men här nere är tonfisk bäst!!



Låter som en perfekt helg med innehållande av allt - underbart ju! :) Skönt att du slapp att bli skakis-bakis också!



Jaa, bilder vill jag gärna :) Så fina detaljer du lagt till här på bloggen! Thums up!

2008-09-29 @ 19:56:48
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback