Ännu en ledig dag!


Myran - För mig finns det inget värre än att vara både trött och rastlös, hehe. Det hela slutade med en tidig kväll för jag somnade i soffan.

Jasas -  Ja vi måste verkligen msn - dejta soon!!!


Här är det inte så mycket sol framme än så länge men den kommer väl förhoppningsvis. Vill ju sitta ute på altanen och läsa sen tänkte jag. Får passa på att göra sånt när inte gubben är hemma och stör mig, hehe.
Måste ut och gå en runda sen med , åh vad jag vill ha mina promenadskor nu!! Dem andra var ju för stora så jag fick skicka tillbaka dem för att byta mot en storlek mindre men dem har inte kommit än. Snyft!
Känns sådär skönt att promenera en längre bit i ballerinaskorna. Hej skavsår, eller nåt.

Fasen vad mätt jag är, raaaaap. Gjorde mig en vaniljshake till frulle och så 2 st hårdkokta ägg till det. Ja och kaffe med såklart. Mumsigt och jävligt mättande faktiskt. Nu håller jag mig ett tag. Sen ska jag göra nåt med ytterfilén vi köpte häromdagen. Kanske blir Grekisk Pytt i panna eller så äter jag bara filé med grönsaker.
Har ingen vidare aptit faktiskt..

Det finns så mycket jag vill skriva om men jag ska inte göra det för hela världen ska inte få veta, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha gött att kunna ta det lugnt när gubben är borta :p Åh grekisk pytt, SÅ gott! Men man har ingen vidare aptit i detta vädret, för varmt för att äta tror jag... Och man kan ju skriva låsta inlägg så sånna som mig slipper gå nyfikna :p

2009-04-13 @ 11:48:25
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Marina

ha en bra dag!! har cyklat som en galning genom stan hehe.. svettigt fastän inte solen är stark idag här

2009-04-13 @ 12:47:05
Postat av: Myran

ååh.. sitta på verandan o läsa bok låter ju asahärligt! de vill ja me, får se om ja hinner bara.. =/

2009-04-13 @ 12:57:00
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: frida

Halloj där. Sorry att det har tagit tid med svar från mig, men jag har inte suttit vid datan på hela påskhelgen... Den meducinen jag får heter cocilana-etyfin och den har hjälpt mig jätte bra.

2009-04-14 @ 07:27:19
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback