En dag närmare lördag!


Finfin rubrik va? Hehe.
Sitter här och smuttar på en Twinlab drink med jordgubbssmak och den var ju faktiskt helt okej!!! Kan nog vara gottans att mixa ner lite bär i den med. En redig sommardrink blir det då!
Jag har varit hur trött som helst idag men jag vet att det beror på min pollenallergi och så har jag ju slarvat med pillerna, eller rättare sagt så har jag hela tiden glömt av att köpa nya allergitabletter. Men idag så åkte min kära gubbe och fixade det till mig och jag tog 2 st för några timmar sen och nu känns det redan en aning bättre med både kliandet och tröttheten. Så jävla gott det känns!
Så bort med tröttheten och välkommen tillbaka energin. Eller nåt...

I morgon är det fredag och svisch så har denna jobbveckan gått med och det är hur gott som helst. Vi har haft en hel del att göra och nästa vecka blir det ännu mera. Alla ska ha städ och fönsterputs innan påsk, haha.
Money money money...
Men just i morgon så har vi bara det vanliga som tur är. Vi brukar planera våra jobb så att vi bara har ett på fredagarna och då kommer vi hem tidigare. Wiiiho!

Ska hem och städa i morgon tänkte jag eftersom det inte blivit så jättemycket gjort idag på grund av min trötthet. Sen så kommer kanske farmor hit på eftermiddagen och lämnar min present (pengar). Hon hade visst gjort sig lite illa så det återstår att se hur hon känner sig i morgon helt enkelt.
Mums jag suger för fullt här.. det var gooott! Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Marina

sug på du ;)

ha en go helg!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 20:19:40
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback