Biljävel!

Det blev inget Jutudden för oss för bilen ville inte starta när vi skulle åka. Snyft. Batteriet håller på att laddas nu så den startar i alla fall. PUH. Vilken tur att det inte var startmotorn!
Hade det varit det så hade jag sparkat på bilfanskapet. Morr.
Rhoxie ville absolut inte hoppa ur bilen igen..vadå snuvad på konfekten. Men efter mycket drag och slit så fick vi ut henne och gick en liten runda här hemma. Mina dumma skor läcker ju in så jag hade en halv sjö i höger sko när vi kom in. Så där lagom mysigt! Har satt upp skon på elementet nu så den torkar.
MÅSTE KÖPA NYA DOJJOR!!!!

I morgon kommer nog mitt lilla paket i brevlådan och där i ligger bland annat Jasas 2 månader försenade födelsedagspresent. Haha. Det var på tiden va?
Hoppas hoppas hoppas att det kommer i morgon!
Jag vill ha en ny tröja till helgen så jag får väl hoppas på att jag hittar någon, hihi.

Nu sitter min gubbe och skrattar som en tok framför tv'n. Han ser på reprisen av Sveriges värsta bilförare. Ja jisses.. är det bara jag som inte diggar det programmet?? Tycker inte alls att det är kul.
Det krävs lite mera för att få mig att börja skratta. Haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, en halv sjö, du är för rolig :D



Jag har också hål i mina skor så jag har satt tejp för hålet, ser jättefint ut.. (not).

2009-02-22 @ 15:48:08
Postat av: Jasas.se

Du får önska dig bidrag till ett par nya dojjor i födelsedagspresent? :D



Åh, min present, jag är SÅHÄR nyfiken!



Jag tyckte inte alls det programmet var roligt, hua.

2009-02-22 @ 19:23:36
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Haha känner igen det med skorna, likadant här! Åh, jag blir ju också nyfiken på vad hon ska få, tihi!

2009-02-22 @ 21:26:45
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback