Bum-bum!

Louise - Ja men det var verkligen en halv sjö. Fy farao säger jag bara. Porrigt med tejp på skorna!
Filmen går under genren skräckthriller. Mycket bra!! Läs om den här om du känner för det.

Jasas - Vi får kanske ta och boka in en dejt i veckan så du kan få din present? Thihi. Den är så fin så!! Avis är jag på "det"!


Vi åkte till Jutudden sen men fick vända efter halva skogsvägen på grund av all slask. Det var så spårigt så det knappt gick att köra där. Så vi skulle ju då vända, hahaha. Såklart så fastnade vi först och gubben fick lite lätt panik men jag är alltid lugn i såna situationer så jag hoppade ut och sparkade bort snön vid däcken sen så gick det bra.
Karlar.. vad skulle dem gjort utan oss fruntimmer?!
Det var andra gången som vi fastnat på 2 veckor men första gången gick det inte alls bra så Lis fick komma och dra upp oss över snövallen. Jisses! Man tycker att på såna vägar borde bönderna plogat lite bättre.

Vi har haft en lugn helg utan fylla (hur lät det då?) och det har varit så underbart så ni anar inte. Det behövdes verkligen för att ladda batterierna igen!  Jag har varit konstant trött denna veckan men igår så vände det som tur är.
Var hos min kusin och hälsade på henne en stund igår och skrattade gott åt lilla Theo som springer runt där med sin lilla kastrull ock stekspade. Han fick ett kex och han slänge såklart ner det i kastrullen direkt och började veva. Hahaha, gullunge! Laga mat kan han minsann. :P
Dem hade varit på Tropikcenter i fredags och Kevin hade snabbt som attans bett en anställd där att ta fram ormarna. Hur fasen vågade han?! HAHA.

Jaha nu börjar visst Beck snart och det ska jag absolut se. Sen blir det nog sängen för hela slanten... nöjd med denna dagen är vi allihopa. Gubben har skottat, Rhoxie fick åka sin bum-bum till slut och jag.. jag är bara glad.



Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jaa, sicken tur att Gert har dig, haha. Kan riktig se er där i skoga :P



Sicken tur att Tossan fick åka sin bum-bum, då har hon sovit gott inatt kan jag tänka mig ^^

2009-02-23 @ 07:59:21
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas.se

NU ÄR DU UTMANAD HOS MIG!

2009-02-23 @ 11:32:24
URL: http://jasas.se
Postat av: Louise

Ja, vad skulle de göra utan oss kvinnor :D



Gillar Rhoxie att åka bil? :)

2009-02-23 @ 12:56:10
URL: http://ladivina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback