Thanks!


Jag tackar så mycket för alla gratulationer! Hihi.


Idag så har hag sovit ut ända till kl 10. Oh boy vad det var gottigt, hihi. Fast jag får ju erkänna att jag var rätt så seg när jag kom upp, men efter en Herbalife drink och en kopp kaffe i samband med lyssnande på Vinyl 107 så är jag pigger igen. Yeeha!
Min kära gubbe har städat som en tok här hemma. Sanerat hela badrummet och skrubbat alla väggar så nu lyser dem vitt igen. Voffen är ju en expert på att skita ner dem, haha. Så gött att jag slipper ta det värsta idag ju.. mycket tacksam är jag. Jag ska byta gardiner i köket och i vardagsrummet tänkte jag. Måste köpa nya växter med för nu är jag trött på julstjärnorna i köket. HAHA. Men dem är fortfarande lika fina konstigt nog. Känns fel att slänga fina blommor.
Det blir beige/vitt/svart i köket och i vardagsrummet blir det ett turkos/oliv tema. Blir nog bra!

Åh vad det ska bli roligt med fest här ikväll, hihi. är helt uppe i det blå här.. får ju till och med lite vårkänslor i detta fina väder. Solen skiner.. kan man bli lyckligare?! Det är bra att väderguden lyssnar på mig för jag önskade ju fint väder på både min födelsedag och idag. Tack tack!
Lyssnade på lite rockabilly innan och drömde mig bort till sommaren och alla roliga cruisingar. Som jag längtar!
Det är ju inte så långt kvar till den första..

Nu får jag göra lite nytta!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hoppas det blir en dunder lyckad fest! :D

2009-02-28 @ 13:03:02
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Ja jag fick ju äran att se foton via msn på ert tjusiga och fräscha vardagsrum. Så mycket det gör med "lite tyg" :D



Ha en underbar kväll Tjoddan <3

2009-02-28 @ 16:50:06
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hoppas ni hade en bra kväll!

2009-03-01 @ 11:05:55
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback