Tråkigt!


Fasen vad det ska vara tråkigt idag då. Det är en sån där dag som inte ska få finnas. Inte en kotte på msn heller, eller jo där är många kottar men ingen rolig kotte! Suuuuck. Idag bara klagar jag men det får man faktiskt göra ibland, så det så.
Vofflan bara ligger och sover och är allmänt hängig och hon vill inte bajja. Stackars mattes lilla pälskling.
Ska bli gött att gå upp tidigt i morgon och jobba igen..faktiskt.

Festen vi hade i lördags var kul i början men sen kom det fram en del sanningar (inget som rör mig och gubben) och det var ju inget skoj direkt. Så trött jag är på egoistiska svin! Baaaah.
Tycker synd om dem inblandade... i såna här lägen så uppskattar man ännu mer hur bra man har det.

Det är visst fest i Falkenberg på lördag och dit vill dem ju ha mig, haha. Jag som sagt att jag ska ta det lugnt.. Jaja jag får väl se hur det blir med det. Ena sidan av mig vill bara vara hemma medans andra sidan vill ha en riktigt rolig kväll med många skratt. Men det är bara måndag än så länge som tur är.

Nu ska jag tvinga ut min voffe som ligger utfläkt i soffan med huvudet på filten. Så söööööt! <3

Kommentarer
Postat av: Marina

kan inte va på topp jämt. I know. (som idag för mej med)

får hoppas det inte är ngt fel på din vovve!

kramis

2009-02-02 @ 21:12:06
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jenni

Tråkigt när det liksom spårar ur så. Men skönt att ni inte var inblandade så. Hoppas imorgon blir en bättre dag!

2009-02-02 @ 22:01:53
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyllesnack is tha shiet ibland. Massa sanning får man höra då. Jag fick en skörd i lördags med - fast bara positiva för mig då. :)

2009-02-04 @ 22:04:43
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback