Utmaning!!

Jag blev utmanad av Jasas.

Blir du utmanad går det till så här:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.


Sanningar
:
1. Jag har aldrig haft en könssjukdom! (samma svar som Jasas).
2. Jag har men för livet efter mitt benbrott.
3. Jag blir lätt seg och snurrig i huvudet.
4. Jag är extremt väderkänslig.
5. Jag är bäst på att bli för full, haha.
6.  Jag är väldigt bra på att lösa problem.
7. Jag kan vara en redig bitch mot dem som förtjänar det!


Utmanar
:
Alla som vill!


Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Wiih vad roligt :D Visste om de flesta svaren, eller alla nu när jag tänker efter!

2009-02-23 @ 17:04:09
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Jag kommer också utmana dig, jag och Jasas har ju en tendens att utmana samma folk :p Men du slipper göra den igen ;)

2009-02-23 @ 17:32:21
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback